RETUR

Om du ønsker å gjøre endringer/kansellere din ordre - ring oss på 32075500 slik at vi kan hjelpe deg raskest mulig.

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen(e).
Det koster 89,- å benytte seg av vår returetikett. 
Returetiketten kan ikke benyttes på møbler. Ta kontakt ved spørsmål: support@hosjosefine.no.

Ved retur vennligst følg våre returinstruksjoner. Produktene skal returneres godt innpakket, i original emballasje, ubrukt og i salgbar stand.

Returinstruksjon:

  • Fyll ut vedlagt returskjema og legg ved inni returpakken
  • Gå inn på https://retur.posten.no/?q=355042829630
  • Fyll inn navn, adresse og e-post.
  • Skriv ditt ordrenr i referanse-feltet.
  • Trykk “Lag returetikett”.
  • Print så ut returetikett.

Returetikken må printes ut og limes på pakken som skal i retur. Pakken leveres på nærmeste post-i-butikk/post-kontor. Merk at returen leveres til Posten/Bring og IKKE Post Nord.

NB! Dersom du velger en annen forsendelsesmetode og/eller ikke bruker vedlagte returlapp, må du selv dekke hele returkostnaden.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Vi gjør dermed oppmerksom på at varer som øredobber, strømpebukser, bikinier og undertøy ikke kan returneres/byttes.

For å unngå purregebyr på varer du har sendt tilbake må du ta kontakt med Klarna eller logg inn på www.klarna.no og meld retur på din ordre. Her kan du i tillegg få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon. Kunden er selv ansvarlig for eventuelle purregebyr. 

BYTTE AV VAREN

Ved bytte av størrelse eller farge på varen tilbyr vi gratis frakt til deg.

Slik bytter du:
1. Returner varen slik som beskrevet ovenfor.
2. Legg inn en ny ordre på varen i ønsket størrelse/farge.
3. Legg ved en kommentar i kassen der du spesifiserer at det er et bytte av varen med ordrenr på tidligere ordre.
4. Fullfør kjøpet på normal måte.

Når vi behandler ordren din, vil vi fjerne frakten. Vi gjør oppmerksom på at bytte kun gjelder samme vare i annen størrelse eller farge, der prisen er lik.

Har du spørsmål? Ta kontakt med kundeservice: support@hosjosefine.no.

VILKÅR

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr. 

Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker/pels vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

REKLAMASJON

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil.

Ved reklamasjon sender du mail med ordrenummer/kvitering samt bilde av reklamasjonen til kundeservice: support@hosjosefine.no slik at vi får sett på saken. Vi dekker selvfølgelig returkostnadene ved reklamasjoner. 

 

FRAKT OG LEVERING

Vi tilbyr dessere ikke levering av pakker utenfor Norge. 

FRAKTALTERNATIV: 

Pakke til hentested 

Benytter du dette fraktalternativet får du din pakke tilsendt til nærmeste postkontor. Fraktalternativet koster kr 50. Du mottar SMS og/eller mail når sendingen er ankommet postkontoret.

Pakke på dør 

Benytter du dette fraktalternativet får du din pakke hjem på døren. Fraktalternativet koster kr 50 i tilegg til fast frakt kr 50. Pakken vil leveres på døren hjem og sjåføren vil ringe / sende SMS 30-60 minutter før levering.

Hent i butikk

Du kan hente din ordre gratis i vår butikk på Gol. Du vil motta en mail med ordrebekreftele som du oppgir i kassen når du skal hente din pakke. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente din pakke før du har fått bekreftelse på at pakken er klar. Ved valg av fraktalternativet Hent i butikk starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestillingen blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. 

LEVERINGSTID: 

Normalt tar leveringen mellom 1-5 arbeidsdager etter at pakken er sendt fra oss. Om du ikke har mottatt din levering etter 12 dager er du selv ansvarlig for å ta kontakt med oss på tlf eller mail. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre - både fra vår side og posten. 

Du har to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og pakken returneres til oss vil du bli fakturert med et gebyr på 250,- for fraktkostnaden. 

Kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med et gebyr som f.t. er kr 400,- inkl. mva.